مصاحبه آرشیو خبر ها
من واقعا مارکیزیو را دوست دارم

من واقعا مارکیزیو را دوست دارم

نمایش های یوونتوس در سالی که سپری کردیم بسیار قابل قبول بود و بانوی پیر عناوین زیادی را در سال 2015 میلادی کسب کرد. جوزپه فورینو ستاره ی اسبق باشگاه یوونتوس در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

سمبل 2015 و 2016 ؟ "خدا رو شکر ، یوونتوس بازیکنان خوب زیادی داریم که سمبل هستند ، همه ی آنها بازیکنان مهمی اند ، وقتی به به اهدافتان می رسید یعنی همه خوب بوده اند. یووه موفق می شود ، چون تیم بسیار خوبی دارد."

شروع فصل و بازگشت به جمع صدرنشینان ؟ "من کاملا امیدوار بودم ، امیدوار بودم که برمی گردیم. اگرچه ، برای رسیدن به هدف باید خوب بود ، یووه عالی کار کرد."

بهترین هافبک و هافبکی که باید پیشرفت کند ؟ "از نظر من دو هافبک مهم در تیم هستند ، پوگبا و مارکیزیو ، انها نماد روحیه ی تیم در حال حاضر هستند. این دو واقعا بازیکنان سطح جهانی هستند ، من واقعا مارکیزیو را دوست دارم."

رتبه یوونتوس در لیگ و اروپا ؟ "تمام این 3 جام الان در دسترس هستند ، جام حذفی هم هست. من امیدوارم یووه تا جایی که ممکن است تا ماه می در تمام این رقابت ها مدعی باشد."

پنجره ی زمستانی ؟ این به مدیران بستگی دارد ، من به عنوان یک نظاره گر ، یووه اگر بتواند مثل دو ماه گذشته کار کند ، نیازهای در همین تیم موجود است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: